Agencja nieruchomości Viva-Pol

Powody, dla których warto skorzystać z usług biura nieruchomości VIVA-POL (Firma Licencjonowana UM i RM – Nr 1109)

Współpraca z naszym biurem zapewnia przede wszystkim oszczędność czasu, jak również zwiększony komfort i bezpieczeństwo transakcji.

Sprzedającym (lub wynajmującym), nasz pośrednik profesjonalnie opisuje nieruchomość oraz intensywnie reklamuje ofertę angażując w to swój czas, wiedzę i środki finansowe.

Kupującym (lub najemcom) natomiast, przedstawiamy aktualną ofertę nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż (wynajem) oraz sprawdzamy stan prawny interesujących nieruchomości.

W każdym przypadku celem naszym jest bezpieczne doprowadzenie stron transakcji do finału w postaci umowy sprzedaży czy umowy najmu.

Często słyszymy, że pośrednik w obrocie nieruchomościami to osoba tylko prezentująca nieruchomości. Nic bardziej mylnego. Tak naprawdę usługa nasza to porada ekspercka, która niesie za sobą ogromna odpowiedzialność za bezpieczne przeprowadzenie transakcji. Dlatego też macie Państwo prawo oczekiwać od nas fachowego doradztwa.

Biuro nieruchomości Mrągowo, Mikołajki, Kętrzyn, Giżycko, Szczytno, Pisz, Mazury i okolice
Agencja nieruchomości Viva-Pol - dlaczego my

Od nas można jeszcze oczekiwać:

– pomocy w kompletowaniu dokumentów;
– wsparcia w załatwianiu formalności w urzędach i instytucjach;
– negocjacji warunków umowy;
– pomocy w wyliczeniu szczegółowych kosztów transakcji;
– uzgadniania szczegółowych zapisów w umowach;
– przygotowania umowy najmu;
– wybór sposobu zabezpieczenia rozliczenia finansowego transakcji;
– wyjaśniania znaczenia pewnych zapisów w umowie;
– jak i wiele innych czynności związanych z pośrednictwem;

Decydując się na współpracę z VIVA-POL macie Państwo do wyboru dwa rodzaje umów pośrednictwa:
umowę otwartą;
umowę na wyłączność.

Umowę pośrednictwa „otwartą” można podpisać z wieloma pośrednikami. Pamiętać należy jednak, że ilość nie zawsze przedkłada się na jakość. Natomiast umowę pośrednictwa „na wyłączność” podpisuje się z jednym biurem. W tym przypadku mają państwo pewność!!! maksymalnego zaangażowania z naszej strony w promocję oferty-systemem MLS itp jak i reprezentowanie waszych interesów.
Ponadto zakup nieruchomości to inwestycja wymagająca dużych nakładów finansowych. Stąd wielu Polaków kupuje mieszkanie, czy dom raz lub dwa razy w życiu, często na sfinansowanie transakcji zaciągając kredyt na 30-40 lat. Należy zatem uczynić wszystko, aby zminimalizować ryzyko popełnienia błędu, czy kupienia nieruchomości obciążonej, gdyż każda pomyłka może nas kosztować dużo więcej niż kwota zapłaconej nam prowizji.

Ważne jest również, aby współpracować z nami bo dobry pośrednik to osoba doskonale znająca lokalny rynek nieruchomości, mogąca służyć nam radą w razie wątpliwościach. Dlatego też warto zwrócić uwagę, czy pośrednik posiada licencję zawodową (wszyscy pośrednicy posiadający licencje zawodowe wpisani są do Centralnego Rejestru Pośredników w Obrocie Nieruchomościami) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

W każdej grupie zawodowej znajdą się osoby rzetelne, posiadający ogromną wiedzę oraz przestrzegające standardów zawodowych pośredników, jak i zwykli hochsztaplerzy!!!!! dla których priorytetem będzie zysk. Jednakże zdarzają się również nieuczciwi klienci, wyłudzający informacje od pośredników, korzystający z ich pracy, ale niekoniecznie chętni do płacenia za ich usługi. Problemy z nieuczciwymi klientami sprawiają, że pośrednicy stają się ostrożni, co może niestety mieć wpływ np. na jakości reklamy, dokładność informacji.

Podjęcie decyzji czy skorzystać z naszego biura czy też nie – to indywidualna decyzja. Ważne jest przy tym, aby się wzajemnie szanować i postępować wobec siebie uczciwie. Jeśli klient decyduje się na samodzielne sprzedawanie, czy kupowanie nieruchomości, bierze on na siebie wielkie ryzyko błędu oraz dodatkowe obowiązki. Jeżeli natomiast klient zdecyduje się na współpracę z nami, istotne jest ustalenie zasad respektowanych przez strony i określonych konkretnie w umowie pośrednictwa.